Skręcona kierownica

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • EŁ
    L&K
    • 2004
    • 1168
    • Octavia III (5E3)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

    #51
    kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy zmienia sie na 100% :wink: ale to i tak nieustawialne jest, teoretycznie mozna brac z katalogu normalną octavie , najwyżej niektóre parametry beda na czerwono np KWSZ, jakbys np wziął pararmetry Rs-a to może ta pozycja by była na zielono albo blisko granicy :wink:

    [ Dodano: Czw 07 Lip, 11 10:53 ]
    Zamieszczone przez vaz
    Pytasz o czujnik kąta skrętu :idea:
    no własnie i czy przy kazdej geometrii należy go kalibrowac , ustawiac? co sie bedzie działo jak go sie pominie i ustawi tylko geometrię?

    Komentarz

    • vaz
      Elegance
      • 2010
      • 799
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #52
      Zamieszczone przez
      kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy zmienia sie na 100% :wink: ale to i tak nieustawialne jest, teoretycznie mozna brac z katalogu normalną octavie , najwyżej niektóre parametry beda na czerwono np KWSZ, jakbys np wziął pararmetry Rs-a to może ta pozycja by była na zielono albo blisko granicy :wink:

      [ Dodano: Czw 07 Lip, 11 10:53 ]
      Zamieszczone przez vaz
      Pytasz o czujnik kąta skrętu :idea:
      no własnie i czy przy kazdej geometrii należy go kalibrowac , ustawiac? co sie bedzie działo jak go sie pominie i ustawi tylko geometrię?
      nie wiem dokładnie ale wydaje mi się, że czujnik ten współdziała z DSR-em i jeśli geometria i zawieszenie jest ok a auto ma tendencję do ściągania to trzeba go sprawdzić.

      W jaki sposób obniżenie zawieszenia zmienia KWSW :?:
      Antyfotoradar Valentine1
      Harry II Classic+Sirio ML145

      Komentarz

      • EŁ
        L&K
        • 2004
        • 1168
        • Octavia III (5E3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

        #53
        nigdy nie wnikałem ale w kazdym aucie w którym obnizałem zawieszenie, sie zminiało, pozatym jak w poprzedniej skodzie robiłem zbieznośc to na poczatku wrzucilismy zwykły model i wyszły na czerwono, potem RS-a i wyszły dobrze........ :roll:

        Komentarz

        • vaz
          Elegance
          • 2010
          • 799
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #54
          Tak jest, zmieniają się kąt pochylenia koła i sworznia zwrotnicy. Taka zmiana może powodować zmiany zbieżności. Nie wiem jak się zmienia KWSZ. W sumie obniżenie zawieszenia i następcza gemoetria wymaga zmiany parametrów referencyjnych, tak jak napisałeś . Przyznaję się do błędu :shhh
          Antyfotoradar Valentine1
          Harry II Classic+Sirio ML145

          Komentarz

          Pracuję...